أمــ حياتى ــل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أمــ حياتى ــل

اسلامى - الحياة الزوجية - المواضيع العامة - الأدبية - الكمبيوتر - الجوال

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت النهاردة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
looking for love
كبير المراقبين
كبير المراقبين
looking for love

ذكر

نكت النهاردة Empty
مُساهمةموضوع: نكت النهاردة   نكت النهاردة Icon_minitimeالأحد مارس 18, 2007 8:45 am

مرة واحد ركب دش فوق السطح فعلشان ماحدش يقرب منه من السكان بنى حواليه كوخ وقفله وقال للسكان انا حاطط أسد في الكوخ ده فمحدش يقرب منه أحسنله ، السكان فضلوا خايفين يطلعوا السطح لحد مايوم الشجيع بتاعهم طلع وراح فاتح الكوخ راح نازل جري ووشه أصفر السكان قالولوه ايه شوفته ، قالهم لأ أنا شوفت الطبق اللي بياكل فيه بس

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين

سأل الأب ابنه الراسب للسنة الثانية على التوالي : لماذا رسبت ؟ قال الولد : لأن المدرس أتى بنفس أسئلة العام الماضي

نكت النهاردة Icon26 شكرا ويارب تعجبكمنكت النهاردة Icon26
كلام الد
زائر
Anonymous

نكت النهاردة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت النهاردة   نكت النهاردة Icon_minitimeالإثنين مارس 19, 2007 9:31 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مشكور وتقبل مرورى
أمــ حياتى ــل
المدير العام
المدير العام
أمــ حياتى ــل

انثى

نكت النهاردة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت النهاردة   نكت النهاردة Icon_minitimeالخميس مايو 17, 2007 10:14 am

هههههههههههههههههههههههه

حلوه بجد
http://amal.editboard.com

نكت النهاردة
صفحة 1 من اصل 1